mitt öga!

Publicerat: 2009-01-29 Kl: 17:01:16 | I kategori: Allmänt
imorse då jag vaknade trodde jag att jag hade åkt på Bindhinneinflammation (ögoninflammation) eftersom jag knappt kunde öppna ena ögat. maximilian hade haft ögoninflammation så därför trodde jag att jag hade blivit smittad. när jag kommit upp ur sängen kollade jag mig i spegeln, det visar sig att jag har fått en vagel (en sorts inflammation i en talgkörtel på ögonlockets kant) i mitt fall, i underkanten av ögat. är öm som tusan! inflammationen brukar som tur är bara hålla i sig i en eller två dagar. vilken tur!

idag har jag bara varit hemma! en riktig slappartorsdag har det blivit. tänkte ta och pyssla lite här hemma senare. behöver bland annat sortera om i pärmarna! flytta iväg allt från 2008, och göra ledigt för år 2009.

till middag idag blev det detta: kyckling i ugn, bulgur och grönsaker! :)
Kommentarer
Postat av: Issa

Fniss, jadu nu har vi smitt planer!:D Det kommer bli så roligt!:) Så jag hoppas du inte har något inplanerat på lördagen!:P Det är bara att börja tagga! Kramkram baby!:D

2009-01-29 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0