Maximilian- E.ON Arena

Publicerat: 2009-01-20 Kl: 11:45:59 | I kategori: Allmänt
jag har fått en helt annan bild idag av vad kursen innehåller! teori och metod heter kursen.. Låter ju dööö roligt, eller hur? :O har ändrat mina åsikter om det faktiskt.. det verkar väldigt intressant!! ska läsa om grupp psykologi, kommunikation, vårdorganisation, olika lagar osv. det är mycket böcker som behövs så ikväll tänkte jag besöka först och främst blocket.se och se om det finns någon användbar kurslitteratur där! :)

vi har nyss haft kursintroduktion och vi pös hem direkt efter. ska göra lite lunch nu och sen ska vi tillbaka. har skola 13.15-16!

sen ska jag och P åka och kolla på maximilian. han har börjat på skridskoskolan i timrå. han ska tydligen vara super duktig! :D när familjen har varit och åkt skridskor och tränat med han så grinar han när han måste åka hem. så ska bli roligt att se lillebror som är 3,5 år och ska få åka i ishallen i timrå. det kommer han vara stolt över!  :P eftersom han älskar hockey, framför allt att följa med på timrå matcherna. numera brukar familjen köpa en egen sittbiljett till honom, för han vill vara lika som alla andra! stor kille! ;)

nä, nu blir det att steka pannkakor!
heidå på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0