Inte nuuu!

Publicerat: 2009-01-06 Kl: 14:22:19 | I kategori: Allmänt
jag är sällan sjuk, men nu har jag faktiskt blivit det, precis som alla andra just nu.
alla verkar vara sjuk nu. förkylning hit och förkylning dit. kan faktiskt inte komma på när jag var sjuk sist? kanske i våras? och magsjuka har jag inte haft på 12 år! :O men så typiskt att man ska bli förkyld nu när skolan börjar imorgon. men de är bara att kämpa på!

nu ligger jag i soffan och ser på.....jag vet inte vad jag ser på egentligen. enligt tv.nu ser jag på Anne på Grönkulla.

pontus åkte till stugan imorse vid nio och skulle åka skoter och fiska med sin pappa men han är på ingång snart. så då får han pyssla om mig lite extra. ska försöka få lite plugg gjort senare ikväll också, om jag orkar. annars erbjöd sig Pontus att skriva på rapporten själv. de är väll snällt? de är ju trots grupparbete, två och två. men någonting ska jag väll kunna bidra med tycker jag.. så sjuk är jag ju faktiskt inte. har ju bara feber, halsont och rinnande snuva!

oj vilket otroligt tråkigt inlägg det här vart.
förutom förkylningen mår jag bra och är glad! :)

nu ska jag koka lite te igen.
heihopp!
Kommentarer
Postat av: sanna

haha, jasså? Ja då blev jag den första för dig då! ;) Men när de kommer till armar har jag alltid varit bra på sån träning, jag var till exempel den enda som klarade av att göra riktiga armhävningar i mitt förra innebandylag, haha! :P

2009-01-06 @ 14:53:52
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: sanna

haha, bara man vill så går de ju! :) bara att tvinga sig själv :P

2009-01-06 @ 16:31:48
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0