besökardag!

Publicerat: 2009-01-18 Kl: 17:08:19 | I kategori: Allmänt

igår efter att jag slutat jobbet klockan 21 så åkte jag hem och hämtade P och sen åkte vi till Glenn och Johanna! :) där var vi till klockan nästan var halv två, då bar det hem. vart sängen direkt men låg och pratade en bra stund innan vi somnade.

imorse tog vi sovmogon och idag har vi bara tagit det lungt. har kollat på resor och så. nu ska vi strax göra oss klar och åka ut till timrå, P har möte+träning idag så då tänkte jag åka och hälsa på mormor och morfar samt farmor och farfar i söråker! :)

ikväll blir det mys hela kvällen lång!
vi är ledig imorgon och det ska bli så otroligt skönt!!
dock måste jag plugga lite till läkemedelsberäkningen.
sen har vi kursstart på tisdag (termin 2) sätter igång då!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0