är ni lika restokig som mig?

Publicerat: 2009-01-28 Kl: 22:59:33 | I kategori: Allmänt
Semestersvenskarna, ett perfekt program för restokiga!
man blir peppad att fly till värmen från kalla sverige!

..nästan så att man skulle ha åkt utomlands en vecka nu när man är "ledig" i två veckor! skulle absolut vara underbart att ligga i solen på någon fin sandstrand och plugga till kommande tenta!

..tyvärr blir det inte så utan det blir att spara pengar till en betydligt längre och mysigare resa, med ledighet -utan plugg.

nu har jag och p precis fikat kvällsfika och sett semestersvenskarna som finns på tv4s hemsida! har ni aldrig sett det, gå då in på hemsidan och se det! :)

gjorde två fynd på birsta också, en kjol för 75kr (ord.499kr) och en tröja för 25kr (ord. 249kr). detta kallar jag fynd! :) hittade dock inget jag önskar mig då jag fyller år, men jag ska försöka tänka ut några önskningar! idag är det 8 dagar tills jag fyller 20! hipp hipp hurra!

Nu blir det mys framför film!

Kommentarer
Postat av: Issa p

2009-01-28 @ 23:37:00
Postat av: Issa

Nämen nu blev de lite fel. Skulle ju skriva en mening också!:P Hehe, tänkte bara skriva att det är bara att samla alla krafter du kan tills den 13:e!:P Då kommer det bli svin skoj! Kramis!:D

2009-01-28 @ 23:39:00
Postat av: Anna

TACK! :) Ja det känns ju helt fantastiskt och lite mer verkligt när man vet vad det är för filur där inne :) En liten prins :)

2009-01-29 @ 11:41:30
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0