..en känsla jag aldrig upplevt förrut!

Publicerat: 2009-01-13 Kl: 17:39:54 | I kategori: Allmänt
igår var vi som sagt i stugan. hämtade maximilian på dagis vid tio och sen blev det raka vägen till stugan. blev först att få lite lunch i magen och sen blev det skoteråkning, skoter+bob, pulkåkning, grillning av varm korv och varmchoklad. vid tretiden åkte vi hem till oss här på östermalm, jag och maximilian gjorde våfflor medan P städade lite!  :) sen när det var träningsdags för P så åkte vi till edsgården och släppte av det lilla charmtrollet.

idag har vi haft muntlig redovisning på vår granskning av en vetenskaplig artikel. kan helt ärligt säga att jag var hur nervös som helst både före, under och efter redovisningen. det märktes väl att jag var nervös, hade som gråten i halsen. jag som aldrig brukar bli sådär nervös? har aldrig hänt förrut. klart man kan vara lite nervös ibland, men inte brukar det synas så jätte, jätte väl. brukar aldrig ha problem att prata inför en stor klass eller grupp. har aldrig varit med om  något liknande som idag. jaja. sånt som händer men nu är det iallafall över. känns skönt att ha det gjort och Pontus gjorde iallafall bra ifrån sig! ;) bra att nån av oss gjorde det iallafall ;) ska bli väldigt roligt att se vad de tycker om granskningen. de slår ihop betygen, vi får betyg på både den skriftliga och muntliga delen.

bjuder på lite bilder från igår


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder.. =D

Det gick nog bra det där ska du se.. var nervös jag med, fast jag inte heller brukar vara det.. Men, det är ju bra att vara lite nervös i alla fall :) Kram

2009-01-13 @ 21:13:57
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder.. =)

det gick nog bra det där ska du se.. det är ju bra att vara lite nervös i alla fall :) Kram

2009-01-13 @ 21:15:20
Postat av: sanna

Ja, känns väldigt roligt. Ser speciellt fram emot att få inreda allt! :) Den ligger i sörberge. Ja, skönt att han kom in, alltid bra att bo tillsammans så man kan plugga tillsammans! :)

2009-01-14 @ 00:33:29
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: issa

Naww, vilka gulliga bilder på maxi!:D Helst när han sitter och vispar!:D Sötis! Ps. det är johanna som har skrivit de som det bara står postat för av! Är hemma hos henns nu och pluggar och det blev något fel när hon skulle skriva! Kramkram!

2009-01-14 @ 10:42:32
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/
Postat av: sanna

Hehe ja så kan man ju se de också! :P de är en hyresrätt :) kram!

2009-01-14 @ 13:08:32
URL: http://sallee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0