Zebraflickan

Publicerat: 2009-02-16 Kl: 23:39:45 | I kategori: Allmänt

ETT TIPS!!



Har precis klickat hem en självbiografi av Sofia Åkerman.

Sofia har en blogg som jag följt i flera månader. hon väldigt duktig på att skriva!! hon skriver mycket om psykiatri, rättspsykriatisk vård mm. Det som ligger i grunden för att hon just skriver om det är att hon själv varit i kontakt med den. hon har jobbat hårt med att komma ifrån sitt förlutna och läser nu till sjuksköterska och åker runt och föreläser om sitt "gamla jag". INTRESSANT tycker jag!

Något som man märker då man läser hennes blogg, är att det är många tjejer som vänder sig till henne och frågar om hjälp osv. Vilket är kanonbra tycker jag eftersom hon själv har gått igenom liknande situationer!

Här är sofias hemsida, där kan man också hitta till hennes blogg, böcker, föreläsningar, gästbok osv. http://www.sofiaakerman.com/?q=ommig

Boken handlar om i stort: ätstörningar och självskadebeteende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0