Paus!

Publicerat: 2009-02-16 Kl: 16:23:38 | I kategori: Allmänt
har tagit en paus och sitter nu och kollar på resor, som jag gör minst 3 ggr varje vecka! ;) framförallt under vinterhalvåret. ihelgen på en av festerna, kom faktiskt det samtalsämnet upp, och när jag tänkte efter så kom jag fram till att jag och pontus har varit utomlands 5 ggr tillsammans. och en maaaaaaaaaaassssssa trippar till åre har vi hunnit med. kul med minnen!! det är sällan vi öppnar alla album som jag gjort från varje resa som vi har här hemma. de borde man göra oftare.. så kul med minnen! :)

när nästa resa blir, vet vi inte riktigt än.. vi har olika planer hela tiden, men vi är överäns om vart vi vill åka iallafall. asia! de dåliga är att mittuniversitetet bara lägger ut schema för typ, fyra-fem månader. så vi får helt enkelt se när det blir! planerarna är ju nästa vinter! men allt beror på skolan. skulle ju helt klart vara underbart att dra väg några veckor/månad..

redan nu! ;)


Bild från Koh Lipe!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0