Natten innan tentan!

Publicerat: 2009-02-18 Kl: 00:06:02 | I kategori: Allmänt
nu får det vara nog!
heldag på skolan, först lektioner och sen satt vi i ett gäng i bibblan och tentapluggade. åkte hem och åt middag, sen åkte vi ut till timrå eftersom Pontus hade träning. jag åkte till issa en sväng och pluggade.. så har pluggat i stortsätt hela kvällen. har precis prepeterat en sista gång och nu väntas sängen! får hålla tummarna att de går vägen imorgon! :)



imorgon efter tentan ska jag och pontus ut och ta en lunch någonstans och sen blir det en sväng till birsta! Pontus har surrat hela veckan om att han vill åka på silvan och kolla på renoveringsmaterial! :) dock inte hit hem men till stugan! :P så imorgon ska han få göra det! ;) och jag vill gå på IKEA och kolla in alla nyheter som kommit in! :) vi behöver också köpa maaaaassa ljus! använder två paket=200 ljus på noll tid. så imorgon ska det handlas flera storpack. just nu får vi köra med dyrljusen från partylite, som jag annars bara använder ibland! ;)


NU: SÄNGEN! :)
GODNATT!:)
Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till! Jag tänker på er...kram

2009-02-18 @ 08:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0