Kursstart!

Publicerat: 2009-02-23 Kl: 23:55:00 | I kategori: Allmänt
idag har vi haft kursintroduktion och två föreläsningar! vi har också fått reda på praktikplatserna! Den här kursen kommer bli jätte kul känner jag på mig! :) Jag fick praktik i Timrå, vilket jag hade som önskemål om också! :) Dagens föreläsningar handlade om åldrandet och nutrition. rätt intressant! :) vi fick sluta lite tidigare idag, vilket alltid uppskattas!! :)

efter middagen åkte jag på birsta med min vän Petra! De var jätte trevligt att träffa henne! :) Vi båda shoppade lite. Jag shoppade bland annat ett par skor och en tunika! :) och tre trisslotter! har dock inte skrapat lotterna än.. men tänkte göra det strax.. innan jag hoppar i säng!



såg på schemat idag att det gjorts en schemaändring. vi börjar inte förrän 13.00 imorgon! Skönt med en liten sovmorgon! :) Imorgon har vi föreläsningar om andning, syrgas samt sår och kompressionsbehandling. Blir intressant!! :)

nu ska jag börja göra mig klar för kvällen och sen ska vi sova! :)
Godnatt!


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0