Konsten att kunna säga ifrån..

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 16:10:18 | I kategori: Allmänt
Efter att vi hade ätit lunch här hemma tog jag och Pontus en promis ner till stan idag. Var på banken en snabbis och sen gick vi och kollade lite i affärer. Pontus är ute efter en klocka, men vi hittade ingen som han fastnade för! :)

Tog en promenad hem igen och ska strax göra en sallad, som ska bestå av bulgur, kyckling, isbergssallad, gurka, tomater, paprika, lök och olja/vinäger! :)

Ikväll ska jag ta en promenad till Magdalena och umgås med henne.  Hon frågade om jag äter semlor. JAG ÄLSKAR SEMLOR! men eftersom jag försöker vara nyttig nu så blev jag tvungen att säga ifrån. känns hemskt att säga ifrån då man egentligen älskar semlor! jag får nöja mig med att kolla på den här idag. Vi ska fika nyttigt istället! :) Mysig kväll att se fram emot! :)

 

nu blir det middag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0