HALVÅRSDAG OCH FETTISDAG!

Publicerat: 2009-02-24 Kl: 21:17:11 | I kategori: Allmänt
FETTISDAG och vår halvårsdag som förlovad!!
idag har vi alltså varit förlovade i ett halvår! Tiden har verkligen gått fort.. Tiden går fort då man har roligt! :) Idag har vi firat vår halvårsdag med en god middag! :) Jätte god, trevlig och mysig! :) ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET P! :) Den bästa sambon man kan ha! :) Han gör allt för mig och jag allt för honom!! :) Tänk att vi har varit tillsammans i snart 4 ½ år.. Gud vad tiden går.. och vad många minnen vi har tillsammans! :)

Bjuder på lite bilder från vår förlovningsdag, 080824!
Bilderna är lagd i ordning, från dagens början redan vid midnatt till dagens slut.
       

lite senare på kvällen mötte vi upp, ISABELLE OCH EMIL! :) Issa laddade upp och ville fira!! ;) Issa är min barndomsvän och vi har kännt varandra lika länge som vi levt, 20 år! Alltså hela mitt liv! :)
   

En betydelsefull och underbart rolig semester!!! :)
Kreta, Makriaglios. Sunwing Resort! :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åter till dagen som varit.. :)
Dagen innan middagen idag bestod av två intressanta föreläsningar! Det blir roligare och roligare för varje dag som går nu! Det är NU man lär sig massa nya saker som man kommer ha användning av sedan i arbetslivet. imorgon är vi lediga så då ska jag och pontus först besöka banken och sätta in lite pengar och sen träna!

jag nöjer mig med att kolla på den här semlan idag!
 
Istället för att trycka i sig en semla och sen få ångest har jag istället varit duktig och både tränat styrke och gått en långpromis idag! Pontus är och tränar fotboll nu så nu ska jag passa på att ta en låångdusch innan han kommer, för då blir det myyyyys! :) Är ju champions league också ikväll.. det missar han INTE! ;)


Ha en trevlig kväll allihopa! :)
Kommentarer
Postat av: Isabelle

Man får ta och gratulera:) Tänk vad tiden går fort, ett halvår sedan man låg på playan och blev bränd:D Kramis

2009-02-24 @ 23:57:04
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0