EN BRA DAG!

Publicerat: 2009-02-19 Kl: 21:41:35 | I kategori: Allmänt
idag har vi haft lång skoldag! dagens föreläsningar handlade om dokumentation, vilket är väldigt viktigt för sjuksköterskor att kunna eftersom det är en av de största arbetsuppgifterna. vilket fall som helst, väldigt lärorik dag och imorgon ska vi forsätta med dokumentation. men först på morgonen ska vi ha tentagenomgång av tentan vi skrev i igår, vilket ska bli vääldigt intressant! men man får inte veta hur det gått, utan bara vad som var rätt svar på tentafrågorna!  

nu på kvällskvisten har jag varit på waynes och fikat med magda, en tjej från klassen. en jätte trevlig tjej! kul att lära känna henne! :) får bli fler såna här mysiga kvällar! :)

när jag kom hem från cafét kände jag verkligen: VILKEN FRUKTANSVÄRT BRA OCH UNDERBAR SAMBO JAG HAR! klart jag känner och tycker så om han varje dag, men idag kände jag det där lilla extra då jag klev in i vår lägenhet. världens renaste och finaste hem! från att ha varit världens stökigaste. det brukar bli väldigt stökigt här under våra tentaplugg dagar eftersom prio ett är plugg. ikväll när jag kom hem hade pontus skurat och städat överallt. allt var på sin plats och de var stor skillnad att komma hem till ett sånt här fint hem. vardagsrummet, köket, sovrummet och toaletten är nu som helt nya rum! Fräscht och härligt! :) dessutom var dukar bytta här hemma så nu har vi bytt årstid till VÅR! ljusare tider... :) Vilken underbar karl jag har!! De är inte första gången han tar tag i storstädning då jag är borta.. Man uppskattar verkligen sånt här!!!! :) Jag är glad att jag har den absolut bäääästa sambon!!! ;)

På bänken inne i köket låg det en lapp...

Och självklart ska vi fika och se familjen annorlunda!! :D
Kanske ska baka lite scones? Ja, de blir det! Muums!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0