SISSEL - STRÅLANDE JUL

Publicerat: 2009-12-20 Kl: 00:57:02 | I kategori: Allmänt

Ikväll har jag varit på julkonserten Sissel på E-on arena med mormor och mamma! :) En trevlig kväll med underhållning i 3 timmar. Vilken sångröst Sissel har, helt fantastisk! :) Tack för en mysig kväll! :)





Just nu är jag ensam hemma! :) P är ute med vänner ikväll! Skönt att vi bor så pass centralt nu att man kan prominixa hem.. Inte för att jag tycker det är speciellt tryckt att gå själv nattetid.. men P bryr sig inte om det är dag eller natt när han går.. Har aldrig hört eller varit med om att han varit rädd. Inte vad jag kan komma ihåg iallafall.. Det är väll bara jag som är nojjig för det här med mörker helt enkelt... :P

Imorgon får vi främmande igen. Både mitt på dagen och sen på kvällskvisten. Det blir trevligt det! :)

Hoppas att ni haft trevlig kväll ni med. Roligt att ni skriver vilka ni är som läser.. Vill att ni andra 110 också ska skriva en kommentar om vilka ni är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0