Natten till torsdag

Publicerat: 2009-12-17 Kl: 01:52:56 | I kategori: Allmänt
Dags att gå och krypa ner nu. Har precis gjort klar en cheesecake tills på Lördag då vi får främmande. P fyllde år 24 november men då var vi mitt i renoveringen så på lördag tänkte vi ta igen det. Vi tänkte även passa på att bjuda på inflyttningsfika! två i ett kan man säga! :) Imorgon medan P sover tänkte jag köra igång med lite bak igen! :) Nån som sitter på något smarrigt recept? :)

En idé från mig själv. När P jobbar natt så skriver jag ett litet medelande på griffeltavlan tills han kommer hem på morgonen. Han tycker det är roligt att gå in i köket och läsa vad som står på den... ;) Jag brukar skriva lite allt möjligt. Känslor, Önskningar, Framtidsplaner mm.. :) Jag tycker att det är en fin idé. Jag skulle själv uppskatta detta om jag suttit vaken en hel natt och så får jag sedan på morgonen något fint att somna på! ;) hihi. Jag brukar faktiskt få en och annan text jag med, någon gång i veckan sådär! :)

Sängen för min del nu!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0