Julafton!

Publicerat: 2009-12-24 Kl: 01:20:38 | I kategori: Allmänt

Det har varit uppesittarkväll och jag har inte vunnit ett dugg. Isabelle vann 100 kr! ;) Hon var väldigt nära att vinna en volvo desutom! ;) Det har varit en trevlig kväll och nu har jag hunnit träffa alla och önskat en god jul och allt innan vi åker! :) Tycker det är så mysigt med uppesittarkväll, även fast det kanske blir mest surr när jag och bella träffas! ;)

Nu ska vi packa klart allt. Både reseryggsäcken och alla julklappar! :) Imorgon åker vi till våra släktingar vid niotiden. Julfrukost står först på schemat. Sen delar vi på oss och då blir det mys hos släkten hela dagen, kvällen! :) Sen sent kvällen/natten ses vi igen och då kommer vi att sova hos Pontus föräldrar eftersom dem ska skjusa oss till tåget på morgonen efter! :) Tyckte det kändes helt rätt att dela på oss imorgon eftersom vi kommer vara tillsammans 24-7 i 21 dagar! :) Så det blir mysigt att umgås med släkten innan man drar iväg! :) Men först ska jag med en sväng till Pontus föräldrar och sen följer han med en sväng till Söråker på förmiddagen! :) Man vill ju träffa alla på julafton och önska en riktig fin jul! :)

God Jul på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0