Natten till 23/12

Publicerat: 2009-12-23 Kl: 00:22:44 | I kategori: Allmänt

Imorse kom Petra på julfrukost kl halv åtta. Det var mysigt och vi hade mycket att prata om. Även fast att jag var lite morgontrött och satt i nattlinne så fick vi ut några ord! ;) När hon pös hem skjusade jag P till jobbet klockan halv tio. Åkte därefter in till stan och fixade håret på Sax och Kam. Vart jätte nöjd med klippningen. Roligt att göra något nytt med håret såhär innan jul och resan.

Efter att jag fixat håret åkte jag ut till Birsta och tog en lunch med mamma och maximilian. Fick agera smakrådare och barnpassare. Senare åkte jag hem en sväng och sen åkte jag ut till Söråker och hälsade på. Lämnade några julklappar och så! :)

Idag träffade jag även Viktoria och Sanna på Birsta. Det var roligt eftersom det var ett tag sedan vi sågs sist. Roligt att bli lite uppdaterad nu när man inte träffas varje dag längre! :) Borde styra ihop något snart!!! :)

Nu ikväll när P slutade kom Petter och Magdalena på besök. Ville säga hejdå innan Magda åker till Sthlm och vi åker till Thailand! :) I samma veva som dem var här så dök även Pontus kusin Mathias upp m. flickvän!

Nu har dem precis pysit och vi ska snart gå och lägga oss. P jobbar heldag imorgon igen. Själv får jag besök imorgonbitti samma tid som P åker och jobbar.. Min lillebror ska vara här hemma med mig imorgon medan mamma och henke handlar de sista klapparna! :) Undra vad vi ska hitta på då... Hoppa i snöhögarna här utanför kanske? eller städa? Jag måste städa och fixa inför vi åker. Vi ska sova borta natten mot juldagen, så imorgon ska det rensas, städas och tvättas.

På kvällskvisten blir det uppesittarkväll, Bingolotto! Ett måste. Har köpt lotter redan! :)


Morgonfika halv åtta imorse! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt med morgonfika! Hoppas på vinst ikväll då :-)



Tips: Ta inte med så mycket vita kläder till thai, lämnar du in dom på tvättning så blir dom oftast gula. Jag förstörde nästan alla mina underkläder :-(

2009-12-23 @ 11:08:26
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0