Stan

Publicerat: 2009-08-04 Kl: 18:47:56 | I kategori: Allmänt
Mår bättre idag. Mycket bättre. Men tror att jag fortfarande har kvar lite feber. Men snart så är jag frisk! :) Jag har för mycket energi för att bara ligga och vänta på bättre tider i soffan. Så istället stannade jag på stan efter jobbet för att spana in nyheterna som kommit in inför hösten. Var länge sedan jag var på stan så det var kul att uppdatera sig lite  vad som säljs i affärerna. Fyndade både nyheter & rea! :)

Det var meningen att jag tänkte cykla ner till Ego men eftersom jag känner mig småsjuk fortfarande så tar jag en promis på Söder istället nu på kvällskvisten.

Vi hoppade över filmtittandet igårkväll eftersom jag hade feber. Men idag då P slutar kl 21 blir det film, paj & mys! :)

Och det bästa av allt: Både jag och P är ledig tillsammans imorgon! Wiihooo! :)
Ska umgås med Mormor på förmiddagen & sen är det fotboll på kvällen som gäller.
Vi tar dagen lite som den kommer däremellan! :)

Bilder på dagens köp


  
 

Lång farfarströja, två tjocktröjor, underkläder, kjol, sandaler, foundation & hårnålar! :)
Kommentarer
Postat av: Carro

Vad snygga koftorna var. Vars fann du dem? =)

2009-08-06 @ 23:19:25
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0