Solig kväll på Spillvärme

Publicerat: 2009-08-12 Kl: 23:48:54 | I kategori: Allmänt



Startklar! Filt, Loka,Tuggummi & tidning till pausen!


Blev vinst! :)

Nu väntas snart sängen! Pontus skulle egentligen vara ledig inatt ju men dem ringde förrut och frågade om han kunde hoppa in extra och jobba natt direkt efter matchen så han släppte bara av mig hemma och åkte direkt på jobbet! :) Nä, nu ska jag ta en dusch innan jag lägger mig och sen ska jag lägga mig & läsa tidningen som jag inte hann läsa ur förrut. Imorgonbitti ska jag upp klockan sju hade jag tänkt, tänkte tvätta och träna lite på morgonkvisten! :) Har varit väldigt slö på träningsfronten i sommar, men det är ju inte så konstigt heller eftersom jag jobbat vääldigt mycket! Fast jag och P har tränat tre dagar tillsammans nu.. :) Bra gjort av oss (mig)!! :) Får ta tag i det bättre i höst!! :) Iallafall jag! P tränar ju varendra dag nästintill. Antingen gym på jobbet eller fotboll på kvällarna! eller båda! :) Så jag måste ta tag i det jag också.... Snart!

Har inte gjort annat än ätit i sommar känns det som... Buhää!

Godnatt på er! :)
Kommentarer
Postat av: Carro

Söt du är ! :)

2009-08-13 @ 19:11:07
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0