Pirr i pirr

Publicerat: 2009-08-25 Kl: 19:13:45 | I kategori: Allmänt
Jag är lycklig varje dag, men idag är jag lite extra lycklig!

Idag tog jag och min käraste en lunch på Bagetterian efter att jag uträtt några ärenden. Efter det åkte vi bort till Mittuniversitet.. :)

Det var meningen att vi bara skulle göra tentan i våras i  kursen vi läste dubbelt & göra examinationsuppgifterna med övriga klassen innan vi åker till Asien i December. Men vet ni vad? Vi har inte bara jobbat i sommar, vi har faktiskt också skrivit två examinationsuppgifter var. Jag måste faktiskt säga att jag fattar inte hur vi hunnit det, men vilket fall så ligger examinationsuppgifterna här hemma nu & är Godkänd!

Vi båda har slitit som djur och nu är vi sååååå lycklig och glad!
Långledig i 40 dagar blir belöningen! Asiiiiiien.. :)



Nu ska jag städa lite. P har stuckit iväg på fotbollsträning men när han kommer hem igen tänkte vi åka vidare och gymma! :)


  
Kommentarer
Postat av: Caroline

gud vilken duktig tjej du är:-) du har verkligen gjort dig förtjänt av en långledighet till jul=) tiden går superfort, snart är ni där och njuter!:)

2009-08-25 @ 20:19:49
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Lillan

Duktiga ni! Njut nu på er resa!

2009-08-26 @ 06:29:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0