Onsdag! :)

Publicerat: 2009-08-19 Kl: 17:39:11 | I kategori: Allmänt
Ändringar idag. P har jobbat & ikväll ska han på personalfest! Så vi åker till stugan imorgon istället! :) Idag tog jag en sovmorgon och sedan följde jag med mamma & syskonen på stan. De hämtade upp mig hemma vid ett & vi strosade runt i några timmar nere på stan. Jag hittade en jacka som jag tänkte börja använda snart. Börjar bli lite småkyligt och desutom är det ju snart höst också! :) Har en liknande jacka, men det är aldrig fel att uppdatera sig lite. De är gudiga detaljer på jackan & det är det inte på den andra jag har. P hämtade upp mig på stan då han slutade. Vi lyxade till det med kebabrulle till middag idag. Perfekt med hemkörning! Har aldrig beställt via internet förrut heller, helt nytt för oss! :)

När jag skjusat P till festen tänkte jag stanna på vägen hem & träna! :)
Sen tänkte jag kolla igenom min garderob! Har hur mycket kläder som helst som bara ligger & aldrig använts. Dags att göra en snabbkoll! :)

Kram, heddåj!






Kommentarer
Postat av: linda

tack :)

2009-08-20 @ 13:35:29
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0