Min kärlek till dig är stark!

Publicerat: 2009-08-08 Kl: 20:41:17 | I kategori: Allmänt
..det blir ett tredje inlägg på bara några timmar!
Bara för att berätta vilken underbar pojkvän jag har som alltid ställer upp JÄMT!
Vare sig det kommer något i mellan eller inte så ställer han alltid upp för mig i första hand. Det är KÄRLEK.

Idag när jag öppnade dörren här hemma fick jag se att hela lägenheten glänste trots att vi båda jobbat som två tokar senaste veckorna. (Ni vill inte veta hur måånga timmar vi jobbat! inte kommunen eller landstinget iallafall!) Vi har knappt varit hemma. Man orkar inte ta tag i storstädning då man väl är ledig. Men det spelar ingen roll för P. Han visar KÄRLEK hela, hela, hela, hela, tiden, igår genom att städa. Att komma hem till ett nystädat hem är Kärlek för mig!Jag har haft turen att hittat den bästa. Den absolut bästa killen. Jag älskar dig!!

Jag älskar & jag är älskad.
Det är underbart & mitt liv är underbart tillsammans med dig! :)


Turkiet -06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0