Måndag

Publicerat: 2009-08-17 Kl: 13:59:28 | I kategori: Allmänt

Helgen har sprungit förbi & nu är jag ledig i fyra dagar. Förstår ni? 4 dagars ledighet! Dessutom är vi båda ledig samtidigt!! :)

Blev en liten sovmorgon idag! Nu har vi nyss kommit hem från en lång skön promenad! Idag ska jag på ett tandläkarbesök för vanlig koll & sen ska vi åka ut till söråker och hälsa på lite tänkte vi och sen på kvällskvisten blir det gym för oss båda! :)

Tänkte ta dagarna lite som de kommer nu i veckan! På onsdag åker vi till Hassela igen iallafall. P ska sätta upp ställning och måla sista väggen på gäststugan! :) Sen är all målning klar. Hur fint som helst har han (&jag) gjort!! :)

Nu ska jag ta en dusch, göra mat och sedan blir det att åka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0