1 April

Publicerat: 2009-04-02 Kl: 19:34:25 | I kategori: Allmänt
Har inte blivit lurad ännu. Men vänta bara. Pontus är bra på att lura mig, så jag kommer nog bli lurad senare då han kommer från träningen. :P Jag har redan lurat honom. Och vet ni vad? Han gick på det! Det är ganska ovanligt. ;) Hihi

Praktiken flyter på bra och det är såå roligt tycker jag. Jag får lära mig massvis med nya saker hela tiden och det är såklart jätte lärorikt. Imorgon är det sista praktikdagen för den här veckan. Är helt ledig i helgen från både praktiken och från jobb såg jag nyss. Det var jätte länge sedan jag var ledig på helgen, 5 helger sedan, så det kan bli lite skönt att bara ta det lungt. Imorgon ska jag ha middagen jag skrivit om tidigare. Sist jag var och fikade med några tjejerna från klassen hade Marie ett förslag om att knyta ihop middagar här inne i stan. Tre rätters! De var ett jätte bra förslag, och alla tyckte att de lät kul. Jag ville börja med att laga middagen så imorgon är det dags. Jag tänker inte berätta här vad jag kommer bjuda på. Utan jag berättar mer om det ihelgen. :) På lördag fyller Maximilian fyra år. Storkillen blir stor! Tänk att det var fyra år sedan han föddes och att vi satt där jag och pontus på sängkanten och höll i honom. Helt otroligt vad fort det går. Jag och P hade varit tillsammans i  ½år då min lillebror kom. De känns som att de var för nått år sedan bara! :) Vi ska iallafall på kalas till storkillen ihelgen. Sen får jag se vad det blir. Pontus jobbar natt lördag-söndag!

Nä, nu ska jag ta hand om tvätten! Ikväll hinner jag ej träna. Det får bli min vilodag!
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, dom blev väldigt glada :) Det krävs så lite för att få människor att le.



Hoppas du får en fin helg ! :)

2009-04-03 @ 08:27:57
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0