Dagens shopping!

Publicerat: 2009-04-29 Kl: 18:38:16 | I kategori: Allmänt
Idag vid lunchtid tog jag en promenad ner till stan för att luncha med Bella. Jag shoppade lite inredning på Welcome idag, fanns så mycket fint så jag kunde inte stå emot att inte handla! Inredning är något som ligger mig varmt om hjärtat! :)

Dagens shopping:
SIA Tulpanvas
Söta SIA-ljuslyktor
Stor ljuslykta
Två stora SIA-blockljus
Blommor till dekoration
Stenar till dekoration
      
Rubbet är köpt på Welcome (fd. Living in Sweden!)

Blev också lite shopping på H&M. Byxor, linne och strumpbyxor.


Idag har jag också hjälpt magdalena att flytta lite. P sprang också ner och kollade på deras lägenhet. De kommer få till det såå bra! :) Jätte mysig planlösning! Nu bor vi nära! Endast fyra hus ifrån varandra! Vi har mysiga kvällar (och dagar förstås) att se fram emot! :)

Nu har P åkt på träning och jag tänkte sortera alla skor samtidigt som jag tvättar! Skall ta fram alla sommarskor vi har! :) FÖR NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMARVÄDER! :)
Kommentarer
Postat av: Issa

Tack för en trevlig dag!:) Lyktan är ju hur snygg som helst, samt de andra sakerna också förståss:) kramis

2009-04-29 @ 19:42:32
Postat av: Anonym

Tack så mycket! William är våran ögonsten! =]



Sååå fina saker du hade köpt! Tummpen Upp



=)

2009-04-29 @ 20:42:13
Postat av: Anna Lindström

Det var jag som skrev nyss :)

2009-04-29 @ 20:43:29
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Matilda

vart har du köpt ljusstaken? :) på sista bilden.

riktigt snygg! :D

2009-04-30 @ 00:32:49
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Carro

Den stora lyktan var så jädrans snygg ! :D

2009-04-30 @ 23:16:52
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0