SSK har stort ansvar!

Publicerat: 2009-04-07 Kl: 21:04:20 | I kategori: Allmänt
Idag är jag bara sååå glad! Tänker inte skriva om det i bloggen ikväll, eftersom allt inte är spikat ännu. Vilket fall, praktiken gick jätte bra idag och det är kul att få känna lite ansvar. Det är faktiskt lite bökigt med procapita, men börjar lära mig mer och mer nu. Det ska skrivas vårdplaneringar, bevakningar hit och dit, och allt man utför ska dokumenteras. Det är alltså väldigt mycket skrivande för en sjuksköterska. Men det känns bra, eftersom jag tycker om att skriva och har lätt för att formulera!

Efter praktiken blev det middag + fika hos farmor och farfar. Farmor fick lite spa-produkter av oss i present. Jag och P fick också presenter där, liten påskpresent. Sju sorters kakor bok + en burk med karameller! :) Taack!

Nu sitter jag hemma hos mamma m. familj. Har tagit en promenad och ska nu åka och hämta P på NCC hallen. Sen blir det en lugn hemmakväll framför tv:n. Imorgon är det uppstigning halv sju igen för oss båda.

Godkväll på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0