Sista April 2009

Publicerat: 2009-04-30 Kl: 15:14:58 | I kategori: Allmänt

2009's Sista April blir lugn. Vi har bjudit hit Magdalena och Petter på en parmiddag. Vi ska grilla och äta en massa gott! Vad vi ska göra efter har vi inte riktigt bestämt än, vi får se! :) Men det kommer bli en kanonmysig kväll, de är jag säker på!

Imorse åkte vi iväg med däcket på Däckia för att laga det. Som tur är så har vi ett helt nytt vanligt goodyear däck som reservdäck så vi kan köra med det så länge vi väntar på lagningen. Om de nu går att laga? Annars måste vi köpa ett nytt. För tänk om vi får punka nu? Vilket reservdäck ska vi ta då?! Ja, sån otur kan vi bara inte ha.

Efter vi lämnat däcket så släppte jag av Pontus på Mio för han skulle hjälpa Petter med sofforna de köpt! Jag utförde lite ärenden i birsta och shoppade bland annat nya kuddar till soffan på boom och lite annat smått. Handlade mat på Maxi, där jag tror hela sundsvall var? Otroligt mycket folk! Efter handlingen mötte jag upp Petter, Magdalena och Pontus på Max. Lunchstället idag! Nu är köttet marinerat och nu tänkte jag ta en promis i det fina vädret!

Ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Oh tack, det ska bli så underbart att få komma iväg lite! :)

2009-04-30 @ 18:52:49
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0