Grattis Farmor!

Publicerat: 2009-04-06 Kl: 21:33:05 | I kategori: Allmänt
Allt känns så bra! Jag får lära mig nya saker hela tiden på praktiken. Imorgon är det jag som kommer ha hand om alla bevakningar som ska utföras under morgondagen och sen är det min uppgift att dokumentera det som utförts. Det ska bli en utmaning. Men sånt gillar jag! :) Har halvtidsbedömning på Torsdag också. Det känns väldigt tidigt, men då har jag ju nästan haft praktik i två veckor. De ska nog gå bra! Handledaren sa att jag har inget att vara nervös över iallafall! :)

Idag efter praktiken hämtade jag upp P på gymmet och sen åkte vi till Mittuniversitetet en snabbis och lånade böcker och sen hoppade P av hemma medan jag åkte tillbaka mot timrå igen. Stannade på Birsta och strosade omkring med mamma och Maximilian. Först åt vi en redig middag i birsta och sen fyndade vi. Jag hittade några fynd idag, de är alltid kul! :)

Handlade lite mat på Ica Maxi och sen åkte jag hem. Nu ska jag hjälpa mamma med att skriva ett inbjudningskort till alla Maximilians kompisar som är välkommen på barnkalas! :)

Sen väntas sängen. Imorgon blir det först praktik, sen födelsedagsfirande hos farmor (som fyller år idag) och farfar! :) Därefter har P träning och jag tänkte ta en långpromis samtidigt som han tränar ute i Timrå.
 
Trevlig kväll på er!

  
Kommentarer
Postat av: Anna

Söta loafers! :)



Haha ja nu börjar jag bli stor, och det känns! Är ju inte sådär smidig som man var förut :P Vill att det ska bli dax snaart :)

2009-04-07 @ 09:32:23
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0