Utgång x2

Publicerat: 2008-09-14 Kl: 14:53:33 | I kategori: Allmänt
såhär seeeg har jag nog aldrig varit förrut.. .. eller jo kanske.. vilket fall som helst så i fredags var vi i en stuga i ljustorp, skälsjön och badade tunna, grillade korv, drack vin, och träffade en massa människor! det var jätte trevligt och vi badade i badtunna i ungefär fem timmar, sen kröp vi ner i sängen runt 4. klockan 11 var det uppstigning igen, då var det dags att åka hem för att ladda till nästa kvälls festligheter. 16 var det samling hemma hos en klasskompis på oscarsgatan där vi skulle träna på vårat "spex" och klockan 18 var det middag på brandstation! de var jätte trevligt och man träffade många nya människor! därefter drog vi vidare till kårhuset, där vart det så småningom helt full med folk och där träffade man ännu fler nya människor! det blev dans hela natten lång och vid tre började jag få ont i fötterna och skulle ta en taxi hem, men de fanns ingen ledig taxi? så jag promenerade hemåt, och då hurruni- då vart jag lagad av en grävling!! gu vad rädd jag var och skorna åkte ganska snabbt av!!!!!! väl hemma, kom det folk bara en stund efter. då hade pontus bjudit hem massa folk från klassen på efterfest! det var också jätte trevligt och vid tjugo över 5 imorse gick vi och la oss! :) Sömnen behövdes och vi sov ut till ett idag! när jag väl vaknar har mamma ringt och skickat sms, i första smset frågade hon om jag ville med på ikea och i det andra stod det "Vi är på akuten nu, Maxmilian har slagit hål i huvudet.. Ring linnea om du undrar något!" Vad fort allt kan hända! Nu har de fått återvänt hem och det var ingenting som behövdes sy som tur! maximilian fick med sig en tigerfilm hem under armen som beröm för att han varit så duktig så de var ju bra för honom att se att det inte är farligt att gå till doktorn som man kan tro när man är liten! :) idag laddar vi för GIFmatch, pontus bjöd med en massa nykomlingar från andra städer som ska med, både tjejer och killar så det ska också bli  roligt! sen väntar jobb för oss båda.. vi jobbar natt! :) jag jobbar bara en natt, men pontus har fem nätter på rad att jobba på rättspsyk!

nä nu blir det en varm och behövlig dusch! :)
kram på er!


jag och issa förra helgen! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0