Pluggisdag igen

Publicerat: 2008-09-25 Kl: 22:52:08 | I kategori: Allmänt
hello!
dagen har varit lång.. imorse då jag gick av mitt arbetspass blev det raka vägen till skolan och där har jag varit hela dagen.. på kvällskvisten packade vi ihop anteckningsblocken och drog oss ut mot birsta. det behövdes fyllas på i flera kylskåp så vi slog samman och tog  våran bil ut till birsta. vi tog några varv på birsta city och sen storhandlade vi allihopa!  nu är kylskåpen full och det finns massvis med maträtter som kan tillagas! Kanon!! :) Har även hittat en superfin jacka som jag vill ha..



vi får allt se om det blir något köp eller inte! ;)

nu ska jag ta mig en varm dusch innan vi ska lägga oss..
imorgonbitti är det seminarium som gäller!
pigga och allerta.. sen väntas jobb! :)
jobbar cirka 36h i helgen! blir roligt de!! :)

den här fina termosmuggen köpte jag på åhlens!
perfekt att ta med till skolan med te i! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken superfin mugg! :)

2008-10-01 @ 20:09:19
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0