höststädning!

Publicerat: 2008-09-11 Kl: 22:00:34 | I kategori: Allmänt
ikväll har vi storstädat, eller rättare sagt vi har haft en ordentlig höststädning här hemma. pontus städade tre rum och jag ett. men han har inte gnällt något om det!, han bara körde på..  :) jag fick ta sovrummet med alla kläder så nu är det ordning i våra garderober också, och i övriga lägenheten förståss;)

nu ska ni få se hur vi bor!
        

 och den sista bilden.. kände att jag bara var tvungen att knäppa kort på ena garderoben för att visa hur stången ser ut där inne... titt som tätt ligger hela stången och alla kläder på garderobsgolvet så nu kanske ni förstår att de är mycket att städa då och då i den. ni kanske tänker, varför skaffar du ingen byrå? vi har redan två byråer med kläder i och vi får inte plats med fler! men det ska bli en rensning i garderoben den här månaden, det är mycket som inte används!!




just nu håller jag och pontus på att baka tekakor! 
de ska bli en riktig mumsig kvällsfika idag!! :)


bjuder på de här bilderna också..
på skolan för några dagar sedan då pontus blev intervjuad för web-tv.. :D
 

i loooove you!!
Kommentarer
Postat av: stina

vad fint ni har :) vi mååååste oxå rensa alla våra garderober, ja du såg ju va kläder vi hade över hela övervåningen... håller på och fixar i mitt pluggrum nu.. ska återgå till det! ha de fint! kram

2008-09-12 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0