living i konkurs? och våran tragiska resa som slutade underbart! :)

Publicerat: 2008-10-10 Kl: 17:29:25 | I kategori: Allmänt
som ni kanske läst tidigare i min blogg så har jag berättat att vi fått presentkort på living in sweden då och då. sist var ju nu i förlovningspresent. vi har sparat alla presentkort från förra julen så vi har presentkort på flera hundra över tusenlappen. som ni kanske förstått så har living gått i konkurs nu, varken presentkort eller tillgodokvitton får användas. Här sitter vi med flera presentkort som vi inte kommer få använda! när jag såg annonsen i tidningen för tre dagar sedan ringde jag upp advokatbyrån som har "tagit över" living nu. jag har nu skrivit ett A4 långt mejl om att det är så tragiskt att det inte är sant. Jag menar, folk i våran närhet har betalat in på living så vi sen kan välja det vi vill ha själv och vi har valt att spara presentkorten för att kunna köpa en "stor sak"!! jag blir så förbannad så det finns inga ord för det men förhoppningsvis får vi kanske igen lite av presentkorten iallafall.. ni som känner mig vet ju att jag kan prata för mig.. som tillexempel när vi var i alanya kom vi på världens fulaste +++ hotell som vi hade bokat in oss på ett halvår före, det slutade med att jag hotade med reklammationsnämnden och vi fick stanna kvar en vecka till och bo på ett all inklusive + 2500 kronor tillbaka! bara en vecka för en person gick på 7000 på det all inklusive hotellet! vi fick alltså en till vecka i alanya värd 14000 samt 2500 kronor då vi kom hem! det gäller att kunna stå upp som sagt och prata för sig.. jag var så fruktansvärt arg denna gång att jag bara skrek och grinade och var så fruktansvärt förbannad på resebolaget. och pontus skämdes som en dåre! ;) haha! ja.. vi har mycket "roligt" i våran ryggsäck som man bara skrattar åt nu efter! HOTELLET VAR SÅ ÄCKLIGT och vi bytte rum 3 gånger under den veckan! tyvärr har jag ingen bild på min dator på hotellet.. men P har på sin, så jag kan lägga upp det för er någon dag framöver.. fyf-n alltså! vecka nummer två var däremot UNDERBAR!!!!!  och vi passade oss för att visa oss i närheten av det gamla hotellet, eftersom de trodde att vi hade åkt flygit hem! hahana! ;)  nu har vi ju fått lite erfarenheter på alla resor vi varit på iallfall!! :)

nog om det. jag är skit förbannat på det här som handlar om living! jag blir irriterad fort någon nämner LIVING! men...

vilket fall som helst så var jag och pontus och valde ut massa fina saker på living i förrgår som vi fått av pontus föräldrar! :) perfekt med utförsäljning! tusen taack! :):):)

tänkte lägga upp lite bilder på sakerna.
har dock inte kunnat knäppt kort på den bauta ljuskronan som vi fick, den vi ska ha i vardagsrummet. får knäppa ett kort på den då vi satt upp den helt enkelt! :)

   


nu ska jag invänta bella,  vi göra oss klara här hemma hos mig och sen ska vi ut och äta! =)
Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas det löser sig med presentkorten!

2008-10-11 @ 16:45:20
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan! Läste att vi har samma problem angående Livings konkurs. Och jag undrar bara vad du fått för svar angående presentkorten? Har du fått löst in dom eller nått?

Mvh Em

2008-10-17 @ 13:46:47
URL: http://emeliemorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0