spått mig!

Publicerat: 2008-10-30 Kl: 20:41:05 | I kategori: Allmänt
idag har jag bara haft en riktigt skön dag. ja, faktiskt!! inte pluggat någonting än!! tvättat, varit på KTC, fikat och gått på stan med sara och sen åkte vi och spådde oss är vad jag gjort. nyligen hemkommen från sallyhill där vi spådde oss! det var faktiskt helt overkligt. det är märkligt att de kan se sånt där. hon såg jätte mycket som nyligen hänt, vad som kommer hända, mina känslor osv. det första hon sa: "får en kändsla av att det rinner i ögonen och snuva när du är hos folk med katter, men jag har ingen katt som tur är"! HUR VISSTE HON ATT JAG VAR ALLERGISK?! ja, vilket fall som helst fick jag reda på VÄLDIGT mycket på en timma. hon använde sig av fyra olika metoder för att spå. kort, hand, ring, tekopp och "mot vägg". Det var både intressant samtidigt som det var helt sjukt. fattar mig inte på sånt där. har mycket roligt att se fram emot enligt henne iallafall och jag har väldigt tur i spel just NU så imorgon ska jag köpa en trisslott!! ;)

imorgon ska vi tjejer ut! ska bli jätte kul! fast jag vet inte vart  vi ska vara före eller vart vi ska äta innan. tar allt som de kommer ja, lika bra de! ;P jag är så laddad för den här utgången! ska bli superkul!! :)

nu ska jag plugga lite innan jag ska göra lite kvällsfika.
pontus ska iväg på bio 00.07 inatt, ska se nya bondfilmen och jag ska nog sova för jag är jätte trött!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0