plugg som vanligt!

Publicerat: 2008-10-13 Kl: 21:18:46 | I kategori: Allmänt
helgen har varit full av jobb! det har varit skönt att inte behöva tänka på skolan ihelgen måste jag säga och det är alltid kul att jobba tycker jag. jag längtar varje gång! nu kanske ni tycker jag är konstig? men jag har världens bästa jobb! jag trivs så bra med alla barn och all personal!! :) igår då jag slutade hämtade jag upp pontus som jobbat en vecka på SCAs stopp! så nu är han redo för skolan igen! idag har det varit en pluggdag! men först tog vi oss en välbehövlig sovmorgon! sen har vi suttit och pluggat hela dagen. nu på kvällskvisten tog vi en promis ner till stan där vi satt oss på waynes med andra från klassen och pluggade lite till. där träffade jag också min gamla klasskompis maria som jag inte träffat på flera år! jätte roligt! :) nu är vi hemma igen och ska forsätta "förhöra varandra". PERFEKT att vara två måste jag säga eftersom vi kan då hjälpa varandra!! imorgon har vi först en föreläsning om Endokrinologi och sen tentagenomgång från förra tentan vi hade. sen händer det väl inte så mycket mer den dagen, lite till plugg kanske.. men nu blir det en fikapaus innan vi forsätter pluggningen.. :)

tråkigt inlägg men detta är det jag gör nu för tiden. nämnligen pluggar dag in och dag ut!
Examinationsseminariumen på torsdag och fredag och allt känns bara så omöjligt!
blää!

föresten LENA! snygga kort jag har på kameran! korten blir perfekt på planschen som jag ska göra till helgen! ;) :D

Kommentarer
Postat av: Lena

heja =) Jag är glad som får hjälpa till HIHI...

2008-10-14 @ 13:28:03
Postat av: Anna

man behöver inte kunna så mycket som man tror på eximinations seminarium :) bara så ni vet :P

2008-10-15 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0