min dag

Publicerat: 2008-10-24 Kl: 22:35:55 | I kategori: Allmänt
idag blev det yttligare shopping för min del. plugg hela dagen och på kvällskvisten blev det shopping! jag har hittat stövlar idag,två par faktiskt! kanoners! blev en liten handling på ica maxi också. blev lite smarriga saker till kvällen. p har förfest här ikväll, och jag försöker få lite plugg gjord, samtidigt som jag ser idol. så ser min kväll ut, rolig va?.. imorgon är det jobb från 8-20 och sen väntas tjejkväll hos johanna! :) nästa helg väntas också utgång med tjejerna.. :)

 
  
två par stövlar,hårfärg, kroppskräm, två trosor, hudsalva och tre tidningsskriftsamlare eller vad de kallas ;)
Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj oj va mycke fina saker/kläder du köpt.Bra jag vet vart jag ska vända mig om jag behöver lite "omstyling" :-) Ha det så skoj i kväll! Kramelikram

2008-10-25 @ 06:52:11
Postat av: Johanna

Tack så mycket själv! Fredag nästa ;)

2008-10-26 @ 12:45:30
URL: http://jopa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0