flygande..

Publicerat: 2008-10-27 Kl: 12:17:37 | I kategori: Allmänt
idag blev det ingen bra start på dagen.
imorse vid kvart i sju åkte pontus iväg och tränade igen. när han kom hem vid åtta kröp han ner igen och ställde frågan till mig:  "Har du ställt klockan så vi inte sover över"? ja hade tydligen jag sagt. vaknade kvart över tio, kollade på klockan och ropar rakt ut! det tog tre minut tills pontus var i bilen. jag hade inte en chans att hinna med. han hade seminarium som började halv elva och jag har mitt seminarium halv tre. så egentligen skulle jag ha suttit på skolan nu och pluggat. men en dålig start på dagen blev det och nu har jag inte gjort någon nytta alls!! nu blir det att äta lunch när pontus kommer hem och sen ska vi åka och hämta ut hans nya mobil. ..och min kommer om cirka 1 vecka! :D till lunch idag tänkte jag att det får bli lygande jacob. åt de ihelgen på jobbet och Mmmmmm vad gott de var så jag måste bara göra iordning det! :)

så ser min dag ut.. än så länge.
sen blir det skola och sen är det plugg som gäller!

helgen var föresten väldigt lyckad. i fredags blev det lungt med en massa plugg :/ och i lördags jobbade jag heldag och sen åkte jag på tjejkväll hos johanna! :)

byebye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0