hinner inte med....

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 22:39:02 | I kategori: Allmänt
dagarna bara springer iväg och jag hinner inte med i svängarna!! pontus har hunnit fyllt 21 år, han fick mycket främmande och många fina presenter! :) tårtan som han gjorde på måndagsmorgonen vart supergod! Mums!! :) I födelsedagspresent av mig fick han en tjocktröja och en t-shirt! :) ..nu redan torsdagkväll,  har varit på KTC på sjukhuset hela dagen och tränat på läkemedelsräkning osv. nu är det bara en vecka innan tenta nr 3 ska skrivas. som vanligt blir det råplugg i en veckas tid nu. vi har två tentor på två veckor så det blir hårdkörning i två veckor! tentan vi ska ha om två veckor, alltså tenta nr 4 innehåller "två tentor" både farmakologi och läkemedelsräkning. läkemedelsräkningtentan får man bara ha ett fel på så det blir tufft! imorgon är det hemmastudier som gäller, ska nöta läkemedelsräkning. de är krångligt och svårt då man inte fattar.. så de behövs verkligen pluggas!! På kvällskvisten har jag bjudit hem mina arbetskamrater. vi ska ha  trevligt här hemma och sen ska vi gå ut är det tänkt! Super kul! :) på lördag jobbar jag och på söndag blir det en promis ner till julskyltningen! :)

bjuder på bilder..


såhär såg en av tårtorna ut. swartzwald som P gjort! :)


på kvällskvisten på P födelsedag kom några vänner! :)


Pontus läser ur "Bikten" boken som han fått av min pappa!


Såhär ser det ut i vårat hall fönster. Stjärnan får stå för adventtiden, all julpynten får vänta i några veckor! :)

    

nu blir det en kvällsfika som ni ser här ovan till någon bra film! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0