långt mellan gångerna nu..

Publicerat: 2008-11-20 Kl: 23:21:53 | I kategori: Allmänt

livet rullar på som vanligt och jag har inte haft något att skriva i bloggen, därför det dröjt! ;) men nu har jag egentligen inte heller något roligt att skriva.. ;) jag gör det vanliga som man gör då man går i skola och det man behöver göra i hemmet! ;) det har även varit lite fix till pontus födelsedag också. presenter och bakning.. han fyller år på måndag! :) ihelgen ska han baka en egen Schwartz wald tårta! det ska både bli intressant och gott älskling! ;) själv ska jag jobbar 48h i helgen! :D åker direkt till jobbet efter skolan imorgon.
 
idag kom mamma och maximilian och hämtade upp mig på skolan efter min läkemedelsräknings föreläsning, vi åkte till birsta och där shoppade vi lite presenter till pontus. jag gjorde också några kap till mig själv, sen köpte jag fyra julklappar! :) när jag kom hem, hade precis pontus kommit hem från skolan och då blev det potatis, stekt lax och sås till middag. sen blev det hockeykväll hos glenn och johanna! :)

nu ska jag ta och göra lite fika och tända lite ljus här hemma till pontus kommer hem från träningen...Myyyyys! tyvärr tidigt morgon imorgon.. så det blir till att sova nästan direkt!

föresten, ni kanske minns att jag skrev att jag var till en spådam med sara för ca en månad sen... och en sak tror jag stämmer om vad hon sa.. (att jag mot slutet i november månad kommer bli lurad på något, men inget farligt och stort!..) och det har jag också blivit nu! jag har blivit lurad och fått fel färg på mobilen! säkert bara för att jag har varit så besvärligt och ringt och gnällt på att jag fått väntat i tre veckor på den då jag blev lovad att bara vänta 1vecka. fick svart och skulle ha vit! jaja.. kanske har något att göra med vad kvinnan sa.. jag som inte änns tror på det hon sa... ska bli kul att se om allt annat stämmer också...


lägger ut lite bilder på shoppingen om någon dag... :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0