utgång x2

Publicerat: 2008-11-02 Kl: 13:39:21 | I kategori: Allmänt
igår var det meningen att det skulle bli lungt och det vart det ju också, till viss del. var först bara hemma, såg på tv och sen vid tolvsnåret började telefonen ringa stup i kvarten och sara övertalade mig att komma ner till stan så jag gjorde det till slut. Det vart kårhuset! där träffade jag jätte mycket trevligt folk och där träffade jag även på min käraste sambo som hade varit på lagfest! det vart en riktigt lyckad kväll och vid tre avrundade vi kvällen nöjd och belåten, trots att pontus blev "åksjuk" på vägen hem som han påstod.. ;) haha!

jaja, idag är vi pigga! iallafall jag!
ska strax börja göra oss klara, ska på middag hos pontus familj senare! :)

idag ska jag hämta ut nya mobilen och imorgon ska vi lämna in bilen på service!
great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0