Tentan över!

Publicerat: 2008-11-07 Kl: 16:41:10 | I kategori: Allmänt
PUUH VAD SKÖNT ATT TENTAN ÄR ÖVER! Mina axlar känns 10 kg lättare nu! Tentaskrivningen kändes helt okej! Jag hoppas iallafall att jag klarar den! :) Precis som jag sa till isabelle när vi gick och lunchade idag, "det känns konstigt att inte behöva åka hem och plugga nu igen..".. I helgen ska jag njuta av ledigheten och bara vara. Ikväll är vi bortbjuden till Johan och Emelie på film,hemmakväll! det ska bli roligt att "göra något annat" och slappna av från allt som varit.

idag kom mamma och maximilian och hämtade upp mig och isabelle på stan, hon skjusade hem issa till haga och sen åkte vi hem till oss. där busade maximilian med pontus. kojjbygge och en massa bus. sen tog jag bilen och följde med mamma ut till birsta och kollade lite. införskaffade mig mycket fint på gina, allt för endast 147 kr! Billigt och bra! Sen när jag åkte hem stannade jag och köpte mat..  överaskningmiddag till min älskliiiing! ;)

nu ska jag städa lite här hemma innan vi ska göra oss klar och ta en promis bort till johan och emelie! :)

Karin, sparar allt från sjuksköterskeutbildningen till dig! :D
Fem kollegeblock är redan utskrivna och de väntar på dig här till våren! ;) :D

Idol ikväll.. undra vem som åker ut!
Vem tror ni åker? :)

  
Kommentarer
Postat av: Ann

Duktiga ni! Det kommer säkert gå alldeles galant!

Fina kläder! Tröjjan älskade jag!

Ha nu en toppenkväll/helg! Och njut av varandra och att vara pluggfri några dagar!

KRAM!

2008-11-07 @ 17:19:51
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0