kanelbull bak!

Publicerat: 2008-11-14 Kl: 15:32:26 | I kategori: Allmänt
vart en liten miss idag!
jag trodde att jag skulle gå på mitt 24pass idag på jobbet så jag åkte dit till ett, och åkte hem en kvart senare. det visade sig att vi hade missförstått varandra. så nu är jag är ledig ikväll och jobbar 24h imorgon istället. det är nästa helg som jag ska jobba 2st 24h pass! :)

så det var bara att dra sig hemöver igen, så nu har vi hunnit bakat bullar idag också! :P imorgon blir det två andra kaksorter innan jag börjar jobba. P fyller ju år om cirka en vecka..

nu håller pontus på med hembakad pizza, capricciosa!
ska bli gott!! :)

blir nog en lugn kväll, är ju idol också ja.. :)

 
Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja jag blev lite paff när du inte va på jobbet när jag kom dit ..Men nästa fredag är det du och jag gumman :)!

2008-11-14 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0