Helgen!

Publicerat: 2008-12-01 Kl: 00:07:15 | I kategori: Allmänt
helgen har varit super!
i fredags hade jag bjudit hem några av arbetskamraterna så då var vi först här och sen gick vi ut! :) Trevligt!! :)

i lördags blev det sovmorgon och sen bar det iväg på jobbet..
idag när jag slutade jobba åkte jag hem, jag och pontus gick på julskyltning och sen åkte vi ut till timrå, p hade först träning sen hälsade vi på min familj, pontus familj och Ps farmor. sen åkte vi till Issi och Emil! De har precis flyttat och de är verkligen superfint! Var jätte trevligt där och där förblev vi en bra stund ikväll!

nu ska vi strax krypa ner!
imorgon är det plugg som gäller..
tenta på fredag!
RÅÅÅPLUGG!

Bilder från i fredags!

     
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0