projektredovisning

Publicerat: 2008-05-09 Kl: 15:08:27 | I kategori: Allmänt
den här veckan har jag haft väldiga besvär med pollenallergin men jag har fått en tid hos läkaren på måndag så då får jag verkligen hoppas på att jag kommer få ta kortisonsprutan som jag tagit två år tidigare. läkarna är stenhård när det gäller att ge ut kortisonsprutor så jag hoppas att jag och mamma kan övertala läkaren, för sprutan skulle vara det BÄSTA!!

..har iallafall nyligen kommit hem från en tripp på stan med nathalie och hennes dotter amelia! idag har vi haft projektredovisning för 2or och 3or, skönt att vi äntligen har nått toppen! :)

just nu ligger jag i soffan, tänkte kolla på sanningens ögonblick  innan jag ska iväg till jobbet. det var meningen att jag skulle ta bussen men jag får skjus av min käre sambo som var snäll och erbjöd sig att skjusa mig till timrå istället! :) sånt uppskattas!! :)

ikväll ska vi hälsa på våra familjer efter att jag slutat jobbat! :)

nu tänkte jag bjuda på en bild som alltid får mig att skratta.......

image1102
issa är en glad skademarkör! :D
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha en bra dag! =)

2008-05-09 @ 15:20:41
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0