en massa plugg

Publicerat: 2008-05-07 Kl: 15:22:41 | I kategori: Allmänt
skoltiden är nu över för idag, men kommer ändå måsta plugga minst tre timmar ikväll..

idag har vi varit på studiebesök på rättpsyk. det var väldigt intressant måste jag säga, även fast jag tidigare fått information om hur verksamheten funkar av P. men det skadar aldrig med mer information! :) jag missade dock att fråga hur HCR-20 funkar, men det ska jag fråga p ikväll då jag sitter med mitt arbete framför mig! :)

sen har vi också bokat buss idag som vi ska ta ner till arlanda den 29 maj, innan greklandstrippen! :)

nä.. nu ska jag börja steka kycklingfiléerna och fixa riset så att jag kan plugga sen.
tänkte satsa på att vara klar till barnmorskorna som börjar klockan 21.00 ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0