timrå i semifinal

Publicerat: 2008-03-18 Kl: 21:49:56 | I kategori: Allmänt

igår var vi ute i timrå och hälsade på efter pontus träning.
vi kollade även på timråmatchen som slutade med förlust..

imorse vaknade jag med världens halsont men med lite Echinagard så var det över! idag efter skolan kom jag hem till ett uppdukat matbord. det bjöds på kyckling, ris och bearnesesås. det smakade mycket gott! :) sen efter maten åkte jag och johanna en sväng på birsta. där tog vi en fika och shoppade lite! :)

och... idag har det gått riktigt bra för timrå!
timrå ik är i semifinal! :)

nu ska jag och p fika lite kvällsfika sen ska jag behandla min hals med Echinagard och Bafucin, sen sooova! :)
ímorgon går vi på påsklov! kommer bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tävling i bloggen!

/ LOJS

Postat av: Johanna

Tack för igår...=)

2008-03-19 @ 10:02:53
URL: http://www.jopa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0