resorb

Publicerat: 2008-03-16 Kl: 22:07:23 | I kategori: Allmänt
idag har vi bara varit. vi var som sagt bjuden på middag till johanna och glenn idag men vi kunde bara inte åka. P har mått dåligt hela dagen. han har inte fått i sig någonting under dagen. eller jo, coca cola!

en storstädning fick vi till imorse. jag skötte dammsugningen, tvättningen och pontus skötte moppen. sliten och blek fick han sköta det där! spydde om vart annat.

-"jag har aldrig mått såhär dåligt någongång tidigare.. SEN KÖRDE HAN EN BELLA: någon måste nästan ha lagt något i glaset?" ..Nedu!

mamma är den som brytt sig mest om pontus idag. vad gör pontus nudå? hur mår han? jag har varit arg om vart annat över städningen som jag fick styra fyra inatt. men hon slutade höra av sig efter att hon fått veta hur mycket han druckit. HAN HAR INTE FÅTT NÅGOT I GLASET!


- "hade du inte gett mig den där inatt hade jag mått mycket bättre idag"
de är alltså mitt fel! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0