Lördagen

Publicerat: 2008-03-16 Kl: 13:03:01 | I kategori: Allmänt
igår då jag kommit upp ur sängen åkte jag och lämnade in travet som jag skulle lämna in åt P sen åkte jag, johanna och glenn på ikea för att spana på både saker i klädväg och presentväg. efter vi hade varit på ikea blev jag bjuden på god middag hemma hos dem i Granloholm. Kött, Strips och vitlöksås! De var super gott! :) dock vart jag supermätt fort och efter att vi ätit skyndade vi oss iväg till Viktoria i Njurunda där vi skulle umgås alla tjejer! Det var jätte trevligt måste jag säga! :) Därefter återvände vi hem till mig och p. Hemma hos oss förvandlades melodifestivalsfinalen till en  utgångs stämmning. Strax efter ett var vi nere på stan. Det blev inte allt för lång krogsväng eftersom de var köö överallt och sen är det så jäkla trångt överallt så vid två drog vi hem igen.

Min natt har sett ut såhär ungefär: sov, vakna, torka golv, sov, vakna, hämta hink, sov, vakna, hämta vatten. ikväll blir det garanterat en tidig kväll!

nu ska vi städa och tvätta!
sen är vi bjuden på middag! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0