ledig dag

Publicerat: 2008-03-06 Kl: 21:11:28 | I kategori: Allmänt

idag är det min ledig dag! vi tog oss en ordentlig sovmorgon imorse och när vi vaknade vid elva så gjorde vi supergoda ägg/räkmackor!

efter det blev det en snabb dusch innan vi skulle iväg till birsta. vi hämtade även upp en av pontus kompisar. så killarna gick sitt håll och jag åt mitt håll. det brukar bli bäst så för då får vi alla kolla på vad vi vill. teknikmagasinet är inte riktigt min grej- allt och inget butik!

nu till kvällen har vi bara tagit det lungt. p har nyss kommit från träningen och jag har gjort iordning goda mackor även till kvällen.

vi ska strax slå på en film och sen blir det väl till att sova. blir en sovmorgon även imorgon. börjar inte förrän 14.30! det ska bli intressant att jobba en fredagkväll + de kommande helgdagarna.

ja just det.. jag hoppas att vägarna blir bättre vid jämtlandstrakten för min familj är på väg upp till stugan i Åre och det är kaos på vägarna uppe vid jämtlandsfjällen just nu!! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1995770.ab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0