12.23

Publicerat: 2008-06-25 Kl: 12:23:22 | I kategori: Allmänt

sedär, tiden bara springer iväg! igår gick jag av mitt 24h arbetspass och nu ska jag strax åka igen för att gå ett 24h pass! :) både jag och pontus är långledig ihelgen, det vill säga, fredag, lördag och söndag! vi har inte bestämmt riktigt vad vi ska göra, men någonting ska vi nog göra på våran lediga, gemensamma helg! igår kom isabelle och emil och våldgästade oss, vi såg film och åt onyttigheter. igår bokade vi också in oss på långtidsparkeringen benstocken vid arlanda för vi ska ta bilen ner då vi ska till kreta. jag såg nu idag att jag inte hade skrivit i förra inlägget att vi är fyra som åker till kreta. det är emil, isabelle, pontus och jag! igår ringde mormor och morfar och berättade att dem hade också varit på det där hotellet, och dem tyckte det var superfint!! så det ska bli kul att se Kretas sunwing resort med egna ögon! :)

föresten, imorse då jag skjusade pontus till jobbet borta i nacksta vid sjutiden så var det en moped som höll på att köra över en gammal tant med rullator. jag kan inte släppa tankarna!! jag fattar mig inte på hur folk kör mopeder! nog för att jag kört som en dåre själv, men det är nu jag har börjat fattat det! det är inte klokt!

nä.. nu ska jag springa ner till tvättstugan och boka en tvättid.
sen ska jag åka och handla innan jag börjar jobba.

hejsvejs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0