för jag har tagit studenten...

Publicerat: 2008-06-13 Kl: 16:34:54 | I kategori: Allmänt



dagarna bara springer iväg! nu har jag tagit studenten och det känns otroligt skönt måste jag säga! det ska bli underbart att slippa skolan nu i sommar och bara jobba och umgås! :) vagant-tävlingarna gick sisodär måste jag säga, det slutade med att vi gick ut näst sist, det spöregnade på vagantdagen och vi var inte alls taggad för att få ihop 200 poäng! ;)  innan vi gick ut på trappan var det utdelning av stupendium. jag fick ett stupendium på 3000! inget jag hade tänkt på att jag kunde få. jag vart väldigt chokad. och att jag sen fick veta att jag hade det högsta betyget av alla på OP som gick ut, det kom också som en ordentlig chock! såklart var det jätte kul, jag tycker att alla har kämpat så otroligt hårt och jag tyckte det var roligt att det var fler som fick stupendium!! :) på studenten spöregnade det periodvis, men vi hängde inte läpp för det utan vi tog vara på dagen och hade super kul! på kvällen blev det förfest hos johanna och sen åkte vi ner på stadshuset! igår blev det förfest här hemma hos oss och sen drog vi ner på stadshuset igen! igår var det otroligt mycket folk, tog lång tid att komma in, men när vi väl var inne så hade vi det så förbannat kul!! :) 

jag har fått superfina studentpresenter! jag har bland annat fått fyra efva attling smycken, brett silverarmband, gjutjärnsgryta, muggar, presentkort, pengar, smink, massvis med blommbuketter, mm. åter igen, tusen tack för alla fina presenter! :)

vaknade tidigt imorse, hade träningsvärk i hela kroppen så jag bestämde mig ganska snabbt för att det blir lungt ikväll. jag och pontus åkte ner till banken tio imorse för imorgon ska jag och pontus köpa ny bil, en Renault Megané-04! vi ska lägga ilag så nu ska faktiskt jag också bli bilägare! :D jag har nyss bokat flygbiljetter från midlanda ner till stockholm så imorgon blir det fullt upp!

nu ska jag göra iordning lite mat. pontus jobbar till nio ikväll så idag tänkte jag passa på att äta lite torsk! :)

 ...lägger in fler bilder då jag sitter vid min dator! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0